Aros i Aarhus

Om jeg noen gang skulle bli fanget inni en hval, så la det bli denne her...


Søren Elgaard- fasinerende bilder av broer og store kostruksjoner...

Likeså deilge som dette bildet er veiene å kjøre på i Danmark....

Dansk Modernisme
Disse passer jo perfekt til bokhyllene mine her inne..

Olafur Einarsons hinsidige "Rainbow Panorama"


...where trouble melts like lemon drops, away above the chimney tops, thats where you´ll find me...
Klara..., eg digge deg digge du meg, hæ? Digge du meg digge eg deg!-)
KLARA!!!!
´Bak min rygg, er du trygg...´(-I said that;-)
Boy, O´Boy o´boy.....
Ansikt til Ansikt med  David Bowie i film installasjonen til Tony Oursler- Frans og Klara spaserte rundt , fjetret, stumme av beundring.


Det beste stedet i enhver by er den Botaniske Hagen. synes jeg.. I Aarhus ligger den rett ved den Gamle By.


Den Gamle By

Hos fetter Fridtjoff med sin hyggelige familie, og to søte små. Som alltid hyggelig å treffe dem. Tante Rigmor og Onkel Bent var også der,-stolte besteforeldre...


...og en stolt farmor-
Tusen takk for en meget hyggelig tur!!!

Ingen kommentarer:

Free Hit Counter