Fine familien fra Florø


Vakre lille Mariana har blitt tre år eldre siden sist hun var her.

Men det var  fortsatt greit å leie Frans på stranda littegrann...

Klara lot seg ikke friste til bading i småregn...
....men så fant vi en litt mindre strand...
...og da fikk de seg en liten dukkert...

...  vi tok turen til Vitengarden på Nærbø...
....jeg hadde mistanke om at denne sjeldne rasen allerede var muséal..
Familien Florø fikk dreisen på steinløing...
...og Siv ble litt forelsket i Gråtass...
..også kom farmor, fresh fra ferie for å hjelpe oss, og småguttene strålte opp.



The Adventures of Tom Sawyer & Huckleberry Finn
 
Dagen var kommet hvor famililen Florø skulle ta fatt på hjemreisen.  Christian og Frans som hadde funnet tonen, skulle bare gå en liten tur med Gøsta på morgenkvisten , før avreise....
... guttene sullet rundt i mark og myr i 3 timer og hadde storkost seg. Jeg ble så bekymret at jeg syklet helt til Ogna for å lete etter dem, ropte gråtkvalt til skogen, så for meg at Gøsta hadde spist en sau...  Gutta hadde jo bare lekt Tom Sawyer og Huckelberry Finn... De kom hjem igjen før meg...
...det er så koselig med gamle venner som kommer på sommervisitt. Selv om det er år siden vi møttes, virker det som om vi var sammen i går når vi møtes igjen.

Ingen kommentarer:

Free Hit Counter