FORDOBLING ER FANTASTISK


Her er våre nye vidundere.
Jeg har den store ære av å presentere tvillingbrødrene Alfred og Georg.
Det er så mye å berette om den siste månedens fordoblende fortelling, at jeg vurderer å opprette en ny blogg om dette. Men enn så lenge, mens jeg ennå har knapt med fritid, kommer det litt her.

Guttene ble født på en uforglemmelig dag- og de fikk en keiserlig entre i rekordfart. Ingen dramatikk. Det var bare storebroren som satt så godt. Han ville bare ikke ut. Men det ble en super forløsning til slutt. De var velfødde begge to; storebror på 3080 og lillebror, ett minutt etter var 3600.
Vi har hatt intense og deilige dager, og jeg har hatt god hjelp i huset med de eldste.
Det er fantastisk at det går ann å fordoble et liv på denne måten, for 3. gang...., og jeg føler meg helt utrolig heldig!

Ingen kommentarer:

Free Hit Counter