De vokser så fort!

Her er mine deilige små en måned gamle: .....en uke :
.....en dag:
... og en time gamle:

.... og de spiser døgnet rundt.
Før, når jeg skrøt av at jeg ammet storesøsknene "døgnet rundt" var det helt klart en overdrivelse. Nå vet jeg virkelig hva rock around the clock betyr.
Jeg har alltid vært en pussling når det gjelder nattevåke. Ikke engang i russetida klarte jeg å holde meg våken en natt. På teaterskola ble jeg en sviker fordi jeg ikke kunne holde øynene oppe da vi skulle rigge ned sommerteateret i løpet av natten. Men nå har jeg blitt virkelig god til det, og vurderer en karriere som nattevakt. Et måltid tar 10-20 min pr pers. De har ikke økedager, men øke-uker. Det vil si at de dagene det går tre timer mellom hvert måltid, er en slags...seier? Da får puppene litt fri, kan du si. Vel, nå er det på an igjen, fram med puppen. Det får bli en dobbelamming nå da! De er endelig våkne samtidig! Storesøsknene er jo hos svigers- nesten som å ha en frihelg dette her!!

Ingen kommentarer:

Free Hit Counter