Solo, cant get under it... So high, cant get over it...

Vi er veldig strenge når det gjelder brus, og jeg er i grunn ikke så glad i det heller. Men så kom jeg over en flaske solo i en kassa med tomflasker i kjelleren. Den må ha stått der siden navnefesten i mars. Tok meg et glass i kveld mens Klara skulle spise kveldsmat.

K: Kå e det der gula i glasset ditt?

G: Det er bare varm te som smaker veldig strerkt....

...og så plasserte jeg glasset under bordet, ute av synet for henne. Hun brydde seg ikke mer om det. Jeg tok en ny slurk og gjorde en fæl grimase for at Klara skulle forstå at dette virkelig ikke var noe for henne. Da kom Njål.

N: Hæ, hva var det der? Var det så stygt?

G: I just do it so that she won´t see its solo I´m having....(we talker english som a hemmlis språk for kidså)

N: Å herregud, dokke jentar e så utspekulerte?? Alt det der spelet dokke holde på med??

Resten av glasset smakte ikke så godt...Men det var iallefall Solo.

Ingen kommentarer:

Free Hit Counter