Hvem er du snar-lik*?



I kveld kom vi på noe aldeles flatterende og artig som Lftec inspirerte meg til. Kjendis ansiktsgjennkjennelsestriks.

Jeg ble så sjarmert av denne sammenlikningen at jeg måtte teste hele famlyen;
Gjør det du også her:Hermitage


Jeg var hele 67% lik Rene Rosso. Ho ho! Takk for komplimentet du Hermitage drømmemaskin!
Jeg lignet 43% på Danny Devito også da...! Kanskje mine egentlige foreldre??

Også denne da!!!! (det artigste var at han tippet litt på Gere eller Gibson, HOHOHO!!!!
Njål 65% lik Richard Clayderman!!! Hadde du glemt denne virtuose pianisten? Mamma hadde kassetten på bilferier i håp om at en av oss ville bli konsertpianist, og jeg tror jeg kysset coveret, eller var det Lillebjørn?...
Georg 73 % lik Kyoko Fukada. Asiat altså? Var det ikke i Frankrike vi var på jentetur da?

 Alfred 65% lik Angelina. Hven drømmer vel ikke om The Champ...







Klara 65% lik Katie Holmes. Kanskje en oppmuntring til å spare håret...

 Frans er 60% lik Darin Zanyar. Pass på alle Hellviks-cheeks...


*snar lik er når du snur veldig fort på hodet forbi ansiket til en person. Njål og jeg har gjort det til en sport og kan ikke se på tv uten å finne et noen som vi kjenner noen som ligner på. 

2 kommentarer:

synnøvemo/news sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA Nå ler jeg høyt her jeg sitter!!!! Jo men var dere ikke på en kinesisk take away da? Vakker familie må jeg si! <3

Gry sa...

Spennende testing... tror ikke jeg tør å prøve.
Ønsker dere alle ei flott helg!
Klem : )

Free Hit Counter