Årets siste sommerfest

Andy, Hannu, Dias, Annlaug, 
Camilla og Njål- skål!
Siste helgen før skolestart fikk vi koselig besøk fra Stavanger. Ny innhøstingskurv hadde jeg funnet på fretex for anledningen, og squashen var moden i tide. Hadde jeg luket litt bedre i sommer kunne det kanskje blitt en høsttakkefest?
Maren, Klara, Mia, Anna og Åse var tørste etter all lekingen.
Dias og Hannu ser til at Andreas griller korrekt. Alfred vil også hjelpe til med det, mens Njål speider etter skyer. Are & Knut pønsker på noe lurt. Tror de har funnet noen overmodne sukkererter.
Det ble ogå litt taffel til saften. Tenoren Gøsta er ikke vond å be når trekkspillet kommer fram.
Annlaug fortryllet ungene med Marshmallows til dessert.
Maren var ikke helt fornøyd med klesvasken vår og benyttet anledningen til å vise meg hvordan de gjør det i byen...
Mia og Klara hadde det artig i hengekøya.
De fant tonen og fniste så mye at jeg kom til å tenke på de fabelaktige navnesøstrene der hos søta bror. Sjekk ut mine favoritter på STV "Mia och Klara".
Åse, Frans og Anna åpnet en super grønnsaksbutikk og bød på mange slags fristende delikatesser.
Håper vi klarer å samles snart igjen!

2 kommentarer:

Lene sa...

Så ut som om det var mange som koste seg på den siste sommerfesten for i år :) Virker som dere har god plass til å ta imot en god gjeng ;)
Klem

synnøvemo/news sa...

Å så koselig. Hipp hipp hurra :-)

Free Hit Counter