Adventsaktiviteter





I år satser jeg friskt på et ambisiøst prosjekt. Skal jammen ha lys inni også... Håper jeg får det til å stå. Njål foreslo at jeg spør snekkern om hjelp....


...ingen fare med pepperkakedeig over hele kjøkkenet når jeg har en sånn god hjelper!

Endelig første søndag i advendt!
Nå kan vi pynte og fordype oss i julepusslerier.
Etter at Njål og ungene hadde testet skøytene ute på isen, var det klart for pepperkakebaking.
Jeg håpet på at ungene skulle bli lei før jeg gikk i gang med pepperkakehuset.
Det gikk heldigvis etter planen. De var langt inni cowboyland etter fire brett med elefanter, cowboyboots, hjerter, griser og en drage,- og jeg kunne konstruere et pepperkake-tårn-hus! Jeg har ennå ikke fått på taket....
Nå er det ikke mere sukker igjen i huset til knekk...
Ingen deler er knust så langt...

1 kommentar:

synnøvemo/news sa...

å litt Bergmansk det bilde av dere der! Vakkert. og veldig koselig! ser personligheten til Klara gjennom bildene :-)

Free Hit Counter