Oh Canada!!!








Der er et vakkert, magisk sted rett i nærheten. Vi må kjøre en 5-minutters tid for å komme dit. Første gang vi var der synes vi det minte om Canada... Vi har jo ikke vært der heller...

I går var det så varmt at vi tok en tur dit for å bade, og nabogutten ble med. Det ble en super søndagstur. Gøsta fikk en lang tur i skogen med Njål. Lite kantarell men svalt for begge.
KE fanget en ørret med bare nevene, og jeg traff tvilinger på 1,5 år.
Alle var storfornøyde selv om nisten var tørreskiver med en banan på deling!
Herlig med Indian summer i Canada!

4 kommentarer:

synnøvemo/news sa...

Å gud så idyllisk!
Sant det ligner på Cannada, Så friskt og klart og en sånn tecnicolour film.
Minner meg også om roen på vatn vatnet :-) og der oppe i Heggmoen der det brukte å være kulper. Hærlig barndom.... Det er en sånn helt spesiell ro med vann...

Gry sa...

Nydelige bilder Grethe!
Enig med deg og Synnøve, det ligner både på Canada og Vatn vatnet.
Når har du egentlig termin?? Trodde du hadde i begynnelsen av september?
Neste fredag komer det en jouranlist og en fotograf til meg.
Jeg skal lage en julemiddag og pynte kjøkken og spisestue. Det skal kome i et julemagasin. Spennende!
Håper du er i god form, og får nok hvile!
Klem Gry : )

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Hej
Tack för din kommentar hos mig. Spännande att hitta en ny blogg. Underbara sensommarbilder du visar.
Birgitta

synnøvemo/news sa...

Å da skal jeg sjekke bloggen din Gry, kjempe koselig å lese:-)

Free Hit Counter